Redirecting

Redirecting

Sunday, February 5, 2012

Trip to Amara Hotels Sentosa, Day 1

Photographs taken by Yukie

皆さんこんばんは~!!
やっと時間があいたので、この前sentosaに遊びに行った時の写真をアップしました \(^o^)/
写真いっぱい撮りましたよー

Hi all~
Finally I had the time to upload the pictures of my family trip to sentosa =.=
(To read this previous post, click
here)

I took a lot of them so its going to be a long post..

ホテルロビー



チェックインしたあと、ビラまで案内してもらいました ^w^

そして部屋のドアを開けたら。。 



これでした ↓↓  O_O


凄く綺麗だった!!OAO






プライベートプールや屋外シャワーがあって、
なんかめっちゃおしゃれだった!! o(>~<)o

The place was gorgeous!! O_O
Kinda small but still beautiful~
We had a private pool, an outdoor shower room and dining area..
Awesome right?

お母さんですー 笑



午後はsentosaのビーチへ向かいました~
In the afternoon we headed down to the beach..


Me and sizzy.. Haha ^o^


ピース!!



This is only Day 1 ^o^
I have more pictures for Day 2 of this trip!!
Will upload soon~

つづく。。

Posted by Yukie

3 comments:

  1. This place looks gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Upload day 2 soon! :)

    ReplyDelete
  3. i realise you sisters don't really look like each other -_-

    ReplyDelete